[:swvar:icon:2:]

Reserveer nu reeds jouw toegangsticket voor dit unieke evenement...

De kasteelconcerten, georganiseerd door de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Elverdinge worden een belevenis om nooit te vergeten. Een totaalervaring binnen een uniek sprookjesachtig kasteelkader die u maar beter niet gemist kan hebben. De organisatie raadt dan ook aan om uw tickets reeds ruim op voorhand te bestellen, zo ben je zeker van jouw plaats op vrijdag 26, of zaterdag 27 augustus. Tickets zijn beschikbaar vanaf 20 mei 2022. We streven ernaar om van dit evenement een unieke beleving te maken voor iedereen, daarom zijn het aantal plaatsen per avond beperkt.

• Tickets in voorverkoop ( prijs exculsief administratiekost van €1 per ticket )
      • Volwassenen     € 20
      • Kinderen (-12)   € 5
    • Tickets aan de deur
      • Volwassenen     € 25
      • Kinderen (-12)   €5

• Ereledenontvangen begin juni een persoonlijke kortingscode die kan worden ingeruild voor een ticket aan een voordelige prijs. Deze kortingscode zal tijdens de online ticketaankoop kunnen worden ingegeven.
    • Sponsors ontvangen begin juni een persoonlijke mailing waarin zij hun gratis tickets kunnen valideren.

*De beslissing over refund van tickets in geval van overmacht wordt genomen door de organisatie.

Praktisch info

Vrijdag 26 augustus 2022